پرسش و پاسخ در رابطه با خرید و سفارش

محصولات آموزشی شبکه گروه فرزان

جهت آشنایی شما کاربر محترم با محصولات گروه آموزشی فرزان و مجموعه سوالاتی که پیش از خرید و پس از آن ممکن است ایجاد شود این موارد در قالب پرسش و پاسخ در این صفحه قرار داده شده است. خواهشمندیم سوالات اضافه تر خودتان را در قسمت نظرات در همین صفحه درج نمایید تا توسط بخش پشتیبانی و فروش به آنها پاسخ داده شود.

نحوه تدریس دوره های آموزشی

سبک تدریس دوره های آموزشی به صورت خودآموز (Self Study) می باشد. در این شیوه مدرس با دانستن این موضوع که ارتباط مستقیم با دانشجو ندارد سعی می کند مطالب را به صورت تئوری و عملی تدریس نماید.

در شیوه آموزشی خودآموز نحوه تدریس سرفصل ها و مباحث آموزشی به صورتی است که دانشجو توانایی انجام تمرین عملی و همین طور پیاده سازی آموخته های خودش را به دست بیاورد از محاسن دیگر این متد آموزشی بالابردن قابلیت های دانش فنی و عملی دانشجو است به صورتی که با سرچ و جستجو می تواند پاسخ سوالات و مشکلات احتمالی خود را به دست بیاورد.

برای تمرینات عملی نیازی به لابراتوار فیزیکی ندارید و می توانید با استفاده از بستر نرم افزارهای مجازی سازی مثل VMware Workstation یک شبکه سازی برای انجام تمرینات عملی خودتان داشته باشید.

شرایط استفاده از دوره های آموزشی

امکان مشاهده دوره های آموزشی در موبایل، تبلت و کامپیوتر وجود خواهد داشت.

با خرید دوره های آموزشی از پشتیبانی دائمی برای استفاده برخوردار خواهید شد و تا هر زمان که مایل باشید می توانید دوره خریداری شده را دانلود و استفاده نمایید.

ارسال دوره های آموزشی به صورت دانلودی می باشد. تمامی دوره های سایت به روش دانلودی (از طریق لینک دانلود) قابل ارسال می باشد.

پس از تکمیل سفارش در پنل کاربری سایت فرزان، لینک های دانلود موجود می باشد. (در صورت عدم دریافت لینک دانلود از طریق ایمیل درخواست خودتان را ارسال نمایید)

مدت زمان اعتبار لینک های دانلود بدون محدودیت زمانی می باشد.

شرایط دانلود

روش های پرداخت

 پرداخت آنلاین با استفاده از درگاه بانکی سایت امکان پذیر است.

در این روش پرداخت آنلاین (با کارت های عضو شبکه شتاب) انجام می شود

در صورتی که پرداخت شما موفق باشد. از طریق پنل کاربری می توانید اقدام به دانلود نمایید، همچنین می توانید اطلاعات تراکنش پرداختی را به ایمیل و یا واتس اپ شرکت به همراه نام خریدار و محصول درخواستی ارسال نمایید.

در حال حاظر تمامی فلش دیسک های ارسالی از برند معتبر سن دیسک (SanDisk) به همراه شرکت های گارانتی دهنده رسمی و معتبر برای مشتریان ارسال فلش دیسک ها انجام می شود.

از نظر سرفصل و ساعات و محتوا هیچ تفاوتی بین دوره های تکی سایت که به صورت دانلودی به فروش می رسد و دوره های موجود بر روی فلش دیسک نمی باشد.

اگر فایل های موجود بر روی فلش به هر دلیلی پاک شوند فقط امکان دانلود مجدد فایل های دوره ها مقدور می باشد و امکان کپی کردن محتویات به صورت مجدد مقدور نمی باشد.

فلش دیسک ها به صورت آکبند خریداری شده و برای مشتریان باز می شود، دوره های آموزشی بر روی فلش کپی می شود، سپس فلش دیسک در همان بسته بندی اصلی مجددا قرار داده می شود و از طریق پست ارسال می شود. حتما بسته بندی اصلی فلش را نگه داری نمایید چون هولوگرام و لیبیل گارانتی بر روی بسته بندی قید می شود.

خیر فلش دیسک به صورت عادی ارسال می شود و بدون قفل است و می توانید فرمت نمایید و از خود فلش به تنهایی بدون استفاده نمایید.

در صورتی که فایل های موجود در فلش را بر روی کامپیوتر کپی کنید، نیازی به خود فلش نیست و حتی می توانید فلش را فرمت کنید و به صورت عادی استفاده نمایید. مشاهده دوره ها مستقیم از روی هارد کامپیوتر می باشد.

تمامی فلش دیسک ها دارای گارنتی معتبر هستند که در روی بسته بندی قرار داده شده است می توانید به شرکت خدمات دهنده گارانتی مراجعه نمایید.

فلش دیسک های تخصصی

برای ارسال سوال خود به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

163 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام میخواهم دوره سیکسورتی پلاس را خریدرای نمایم چطور میتوانم خریدرای نمایم وبعد از خریدرای چطور شما به من ویدوها را ارسال مینمایین

    • با سلام، برای شما از طریق ایمیل لینک دانلود ارسال خواهد شد. با تشکر

    • با سلام، در این رابطه از طریق واست اپ سایت با کارشناسان در تماس باشید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید