دپارتمان  مدیریتی  گروه آموزشی فرزان (INNOVANCE)

گروه آموزشی فرزان از فروردین سال ۱۳۹۵ با همکاری گروه آموزشی INNOVANCE کانادا اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مدیریت پروژه با بهره گیری از اساتید دارای مدارک معتبر از کانادا وفرانسه نموده است. همه مدیران پروژه در سراسر دنیا برای اعتبار بخشی به فعالیت هایشان اخذ مدرک یا گواهینامه مدیریت پروژه را از انستیتوی مدیریت پروژه در دستور کار خود دارند. این انستیتو برای همه مدیران برنامه های آموزشی و آزمونهای مختلفی را در نظر گرفته است. طی نمودن دوره های تخصصی و قبولی در آزمون های اعتبار سنجی این انستیتو به همه مدیران کمک می کند تا در اجرای پروژه ها در تمام شرکت های مربوطه طرف مشورت قرار گرفته و به عنوان مجری پروژه های بکار گرفته شوند. به دیگر بیان اینکه اخذ مدرک از این انستیتو یکی از پیش شرط های لازم برای جذب در بازار کار دنیا می باشد.

برای اخذ مدرک از این انستیتو کلیه مدیران می بایست در آزمون های مربوطه موفق شوند. این گواهینامه در سراسر جهان با عنوان  گواهینامه   Project Management Professional  شناخته شده است. تسلط بر مفاهیم کتاب پم باک، یا بعبارت دیگر استاندارد مدیریت پروژه، شرط اصلی برای موفقیت در آزمون و کسب گواهینامه می باشد.


PMP   یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین گواهینامه های بین المللی است که در زمینه مدیریت ‍‍‍‍پروژه در سطح جهان مطرح و به منزله استانداردی مهّم برای مدیران پروژه محسوب می شود.

در ادامه به دلایل اصلی اعتبار و مقبولیت جهانی این مدرک اشاره می شود:

  • طراحی فرایند دقیق کسب مدرک توسط انستیتو مدیریت پروژه.
  • دارا بودن سابقه کار که از شرایط اصلی حضور در امتحان می باشد.
  • طراحی سؤالات امتحان به نحوی که علاوه بر آزمون دانش، مهارتهای به کارگیری دانش مدیریت پروژه را نیز ارزیابی می کند. لذا فقط کسانی موفق به اخذ این گواهینمامه می شوند که دراین زمینه به اندازه کافی تجربه و مهارت لازم را کسب کرده باشند.
  • جلب نظر فعالین و سرمایه گذاران اصلی که در نهایت عامل اصلی جذب نیروی کار می باشند. کارفرمایان و صاحبان مشاغل نیز تمایل دارند کسانی را جذب کنند که دارای این مدرک هستند.
  • امروزه در بازار کار بین المللی به اهمیت این مدارک واقف بوده متولیان جذب نیرو در بخش های دولتی و خصوصی این موضوع را جزو شاخص های با اولویت بالا قرار می دهند.

به منظور بروزنگهداری اطلاعات دارندگان مدرک PMP  نیز فرایند مناسبی  طراحی شده است . این فرایند تحت عنوان استاندارد PMI  مطرح می باشد. رعایت این استانداردها باعث بروز رسانی دانش و مهارت های مدیریت پروژه در نزد دارندگان این مدرک می شود.


به منظور بیان بهتر اهمیت اخذ مدرک PMP به آمارهای موجود در اواخر ژانویه ۲۰۱۶ میلادی اشاره می کنیم . در این تاریخ در سطح جهان بالغ برهفتصد هزار نفر دارا این مدرک  بوده اند و رقم فوق به شدت در حال افزایش می باشد. امروز رقم دارندگان مدرک PMP  هر کشوری به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی آن کشور محسوب می شود.

در اهمیت این مدرک کافی است اشاره کنیم که امروزه دارا بودن مدرک PMP یکی از شاخص های الزامی و مهّم جذب نیروی انسانی ماهر توسط شرکت های بزرک دنیا و همچنین مدیران پروژه می باشد.


برای هر گونه اطلاعات بیشتر به آدرس زیر ایمیل ارسال نمایید.

innovance.ca@gmail.com


بیوگرافی مؤسسین و مدرسین گروه آموزشی INNOVANCE:

گروه آموزشی فرزان با تلاش مداوم موسسین و مدرسین خود در نظر دارد که در این خصوص خدمات شایسته و مناسبی را ارائه نماید. در ادامه به منظور آشنایی شما عزیزان با چند تن از موسسین و مدرسین این گروه بیوگرافی مختصری از آنها اشاره می شود:

مؤسسین و مدرسین این گروه هر کدام سابقه طولانی و حرفه ای در زمینه مدیریت پروژه در کشور فرانسه و کانادا داشته و هم اکنون در اجرای پروژه های مختلف در این زمینه در این کشورها فعال می باشند. تجربیات این تیم با بهره مندی از دانش و تخصص های بین المللی و طی دوره های تخصصی در دانشگاه های معتبر دنیا بوجود آمده است. قطعاً این تجربیات می تواند در ارائه آموزش های مفید و کارآمد تاثیر مهّمی داشته باشد.


سایر امتیازات گروه آموزشی INNOVANCE:

  1. اتخاذ روشهای نوین آموزشی به منظور ارائه بهتر مطالب آموزشی.
  2. برنامه ریزی برای ارائه آموزش های لازم بر اساس نیاز متقاضیان و سازمانها.
  3. فراهم آوردن شرایط و امکانات مناسب برای طی نمودن دوره های مربیگری مدیریت پروژه برای متقاضیان.

 مربیان رسمی گروه آموزشی INNOVANCE:

گروه آموزشی فرزان  با موسسین پر سابقه و حرفه ای مدیریت پروژه به عنوان عضو وابسته و رسمی که خود از دارندگان مدرک معتبر و دارای سال ها سابقه کار حرفه ای در زمینه مدیریت پروژه در کشور فرانسه و کانادا می باشند، اقدام به برگذاری دوره های آموزشی نموده است.  با بهره مندی از تجربیات و دانش متخصصین بین المللی، که در سطح جهانی از اعتبار بسیار بالائی برخوردار میباشد، همچنین فراهم آوردن امکانات جهت طی نمودن دوره های مربیگری مدیریت پروژه برای ایشان به عنوان مربیان دوره های آموزشی مختلف مورد ارائه خود، در موقعیتی قرار گرفته است تا با بهره گیری از آخرین روشهای نوین آموزشی، آموزشهای لازم و متناسب با نیاز افراد و سازمانها را در زمینه تخصصی مدیریت پروژه، ارائه نماید.


  Shima Shirkhodaei – PHD

مدیر دپارتمان آموزش

  • مدرک کارشناسی زبان فرنسه از دانشگاه شهید بهشتی تهران
  • مدرک کارشناسی ارشد زبان فرانسه از دانشگاه اصفهان
  • فوق دکترا در زمینه آموزش از راه دور با استفاده از تکنولوژی های جدید از دانشگاه Liege بلژیک
  • مدرک کارشناسی ارشد و دکترا زبان و ارتباطات از دانشگاه Limoges فرانسه
  • دیپلم تخصصی ای مدیریت از HEC Montreal
  • تجارب تدریس در دانشگاه  Limoges  فرانسه وLiege بلژیک

  Andre Shojaie 

استاد 

  • مدرک کارشناسی ارشد مهندسی IT   از دانشگاه EPITA  فرانسه
  • گواهینامه حرفه ای مدیریت پروژه PMP از انستیتوی مدیریت پروژه PMI  در کشور فرانسه
  • گواهینامه MSc
  • گواهینامه MSP
  • گواهینامه PMI-ACP
  • گواهینامه PSM
  • گواهینامه PSPO
  • گواهینامه LSSBG
  • مربی به رسمیت شناخته شده دوره های آموزشی مدیریت پروژه از فرانسه
  • تجربه مربیگری دوره های آموزشی تخصصی مدیریت پروژه در فرانسه ، کانادا و ایران
  • تجارب کاری مرتبط با مدیریت پروژه در فرانسه ، انگلیس و کانادا در بانک های HSBC, BNP Paribas, Barclays, Société Générale, Citi Group Desjardins

این دوره ها به صورت حضوری در شهر مونترال(Montreal)کانادا برگزار می شود و در تهران با حضور اساتید ساکن کانادا در دوره های فشرده ۱ هفته ای به زبان انگلیسی/فرانسه و فارسی چندین بار در سال برگزار می شود. 

برای رزو جا و شرکت در دوره ها با ما تماس حاصل فرمایید.

innovance.ca@gmail.com


Département de Management

Depuis avril 2016 (Deux mille seize), le Groupe de Formation Farzan collabore avec INNOVANCE au Canada pour proposer des formations professionnelles en Management et Gestion de projets afin de contribuer au développement et à la réussite professionnelle de ses clients. Aujourd’hui, les gestionnaires portent une attention particulière aux différentes méthodes et approche en gestion de projet afin d’être en ligne avec les meilleurs pratiques et standards internationales afin d’améliorer le retour sur investissement des projets et accroitre la rentabilité. De ce point de vue, la certification Project Management Professional (PMP®) du PMI (Project Management Institute) devient aujourd’hui un prérequis aussi bien pour le recrutement des nouveaux gestionnaires, mais aussi pour le développement professionnel des plus expérimentés et constitue une exigence accrue dans beaucoup de secteurs professionnels (santé, finance, nouvelle technologique, construction, association, humanitaire, etc).


Biographie des membres du groupe pédagogique d’INNOVANCE

Directrice pédagogique

Shima Shirkhodaei, PhD

Baccalauréat & Maîtrise en Langue et Littérature Française, Université de Shahid Beheshti & Isfahan

Maîtrise et Doctorat Sciences de l’Information et de la communication, Université de Limoges France

DESS,  Gestion, HEC Montréal – Canada

Shima Shirkhodaei a plusieurs années d’expériences en enseignement et conseil pédagogique dans les universités européennes. Elle a travaillé dans les projets de formation à distance via les nouvelles technologies. Elle a des compétences en gestion de projet et d’autres approches en Gestion pour aider à se développer dans le contexte professionnel


Formateurs

Andre Shojaie, MSc MSP, PMP, PMI-ACP, PSM, PSPO et LSSBG – Directeur, Gestion de projets / programmes

Maîtrise en Système d’informations et Génie logiciel, École d’ingénieur EPITA – France

André Shojaie œuvre dans le secteur bancaire en gestion de haut niveau et de réalisation de projets / programmes d’envergures depuis une quinzaine d’année. Il a travaillé pour de grands groupes bancaires internationaux : HSBC, BNP Paribas, Barclays, Société Générale, Citi Group et Desjardins. Il est chargé de cours en méthodologie Agile et formateur pour les cours de préparation aux examens PM


Pour plus d’informations, veuillez nous contacter par courriel à l’adresse suivante : Innovance.ca@gmail.com